پایگاه خبری ارمیا خبر
پایگاه خبری ارمیا خبر
خوش آمدید

سخنان قاضی پور در ابتدای مخالفتش با وزیر پیشنهادی بهداشت با اعتراض شدید تعدادی از نمایندگان مواجه شد.

سخنان نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه، در ابتدای نطق خود در مخالفت با سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای دقایقی جو مجلس را متشنج کرد و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس در اعتراض به این سخنان قاضی‌پور در مقابل تریبون مجلس برای دقایقی تجمع کرده و خواستار عذرخواهی قاضی‌پور شدند.

 

 

قاضی پور بلافاصله پس از قرار گرفتن در جایگاه ناطقان مجلس، و در پاسخ به تعدادی از نمایندگان که هنوز پیش از سخنرانی وی و بیان دلایل مخالفتش، به وی اعتراض می‌کردند گفت: اگر این وزیر پیشنهادی مستضعف بود هم اینطور دفاع می‌کردید؟ شما به خاطر پولش دارید دفاع می‌کنید.

در این هنگام تعدادی از نمایندگان مجلس با اعتراض و فریاد، مانع ادامه نطق نادر قاضی‌پور شدند و ابوترابی‌فرد که ریاست مجلس را در غیاب لاریجانی بر عهده داشت ابتدا ازنمایندگان خواست که بر صندلی‌های خود نشسته و به سخنان قاضی پور گوش کنند اما پس از آنکه اطرافیان ابوترابی‌فرد موضوع اعتراض نمایندگان را به وی اطلاع دادند، ابوترابی‌فرد گفت که حواسش به سخنان ابتدایی قاضی پور نبوده است. از این روی ابوترابی‌فرد موکدا از قاضی پور خواست که سخنان خود را اصلاح کرده و سپس به نطق خود ادامه دهد.

 


قاضی‌پور در این بین تاکید کرد که "تمامی تصمیم‌گیران مردم مستضعف اولای من است. من هیچ بحثی به افرادی که س

 

الم هستند و طرفدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نگفتم"

با این حال اعتراضات تعدادی از نمایندگان خاتمه نیافت و مجدداً ابوترابی‌فرد از قاضی‌پور خواست که توضیح دهد که قاضی‌پور نیز گفت: "من از تمامی نمایندگان واقعی مردم که با رای مردم به خاطر الله به خاطر اسلام و قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی آمدند این سنگر را حفظ کردند تقدیر و تشکر میکنم و اگر از من ناراحتند عذرخواهی میکنم."

پیرو این سخنان قاضی پور نمایندگان آرام شدند. قاضی‌پور سپس به ابوترابی فرد گفت: شد؟ و ابوترابی فرد نیز از نمایندگان خواست که بر جای خود بنشینند.

پس از استقرار نمایندگان معترض به سخنان ابتدایی قاضی‌پور بر صندلی‌های خود، سخنان قاضی‌پور در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت ادامه یافت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:مجلس/ قاضی پور / مخالف, توسط تـوحـیـد

windows vista vpn setup guide

خرید vpn

دانلود رایگان